2011.06.08.
22:24

Írta: kátya.

építs világot magadnak.

"Ma meggyőztem magam arról hogy, feladni nem szégyen. Ne kockáztass! Ne változtass. Csak semmi dráma, ennek nem most van itt az ideje. De az okaim nem is okok, csak kifogások. Valójában csak bujkálok az igazság elől, az igazság pedig az, hogy... félek hogy ha egy kicsit is engedek a boldogságnak, a világ megint összeomlik körülöttem és nem tudom hogy túlélném-e" Pont ilyen voltam. Aztán engedem a boldogságnak és össze is omlott körülöttem. De ez már csak így megy. Összeomlik és újra épül. Én most magabiztossággal és leadott kilókkal építem a sajátomat. A legfontosabb, az alapkő lerakása már megtörtént és jól is érzem magam az épülő váram falai között, ahol rengeteg helyett hagytam a boldogságnak. Annak, ami jön-megy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pumukli.blog.hu/api/trackback/id/tr892969181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása